Şeyda Kabaş Hüseyin Avni Ateşoğlu İlkokulu

 Proje için logo anketi ve afiş anketi düzenlendi.Kazananlar Hüseyin Avni Ateşoğlu İlkokulu 2/D sınıfından seçildi




Yorumlar

  1. Tebrikler okulumuzun ve sınıfımızdan bir öğrenci kazanması çok sevindirici emeğinize saglık seyda öğretmen ve durumuzun💕👏👏

    YanıtlaSil
  2. Logomuzun ve Afişimizin kazanması çok güzel 🥰Bize bu yolda öncülük eden öğretmenimiz,çok teşekkür ederiz 🙏😘

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim emeğinize sağlık 👏👏

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık tebrikler 👏

    YanıtlaSil
  5. Logo ve afişin bizim okulumuzun kazanması gurur verici projede yapılacak olan etkinlikler için cok heyecanlıyız. Böyle güzel projede bizide dahil ettigi için Şeyda hocamıza cok teşekkür ederim🥰🥰

    YanıtlaSil
  6. Harika bir proje oldu.Çocuklar çok mutlu ve hevesli.Hepsini tebrik ediyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar